Politica Retur

Politica Retur

 

Politica de retur a donaţiilor

Potrivit OUG 34/2014 privind contractele la distanţă, suma donată trebuie rambursată la cerere donatorului. Cererea se face în 14 zile de la data contractului. Rambursarea sumei se face în cel mult 14 zile de la data cererii.

Dacă doriți să renunţați la donaţia făcută pe www.alia.org.ro şi implicit doriți să primiți banii inapoi, puteți să aplicați pentru procedura de retur a donaţiei în maxim 14 zile, conform dispoziţiilor Ordonanţei de Guvern nr.34/2014, privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă. Donaţiile se pot returna donatorilor, în cazul în care aceştia solicită în mod expres, folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru donație, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare.

În acest caz donatorii vor trimite, în termen de maximum 14 zile, din momentul în care au efectuat donaţia, o cerere scrisă către office@alia.org.ro, în care vor solicita returnarea sumei donate și modalitatea de retur a banilor. Donatorul va ataşa, la acesta cerere, dovada sumei de bani donate prin intermediul site-ului.

Termenul de 14 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă din ziua încheierii contractului.

Prin contract la distanţă se înţelege orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul.

Dreptul de retur în 14 zile se adresează doar clienţilor care au făcut donaţii online pe site-ul www.alia.org.ro.

Donatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 14 zile de la data încheierii acestuia, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv.

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data comunicării către asocieție a denunţării contractului de către consumator.

Conform dispoziţiilor Ordonanţei nr. 34/2014, consumatorul nu poate denunţa unilateral următoarele

tipuri de contracte:

a)contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu

acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că

îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;

b)furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care

profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;